so b it

Det är inte lätt att ha så många krav på sig själv. Det tar en långt men ibland saktar det ner mig eftersom jag är så arg för att jag inte har gjort det jag borde ha, skulle ha och ville innan böckerna tas fram. Då blir det stopp helt enkelt. Idag däremot - är ett exempel på hur en bra start kan vara. Upp tidigt, lämna in ansökan (jag blev en av de 36 som ska få tävla om stipendiumet á 1000 dollar!) för att sedan gå en lång power walk med prinsen, köpa en god frukost, nu sitter jag med jobb och ikväll blir det plugg. Det betyder inte att skolan går sist, men skolan kräver mest koncentration och jag ka tyvärr inte göra det utan att jag gjort allt annat... Jag är lite knäpp men so b it. 

Min arbetsplats hade alltid en tendens att vara fullkomligt fullproppad.
Idéer, uppdrag, notes och samtalslistor .... Jag borde bli bättre på ordning!


 
 
 
Kommentera inlägget här: