Påfyllt

 
Jag förstår inte hur vissa kvällar/nätter kan bli så fel. Jag la mig i sängen och blundade, men sömnen ville inte komma. När klockan blev 01.30 bad jag min fina att stänga av sin dator för att ljuset störde mig (hur jobbig får man bli som inte kan sova av ljuset av en laptop?) 02.00 fick jag panik och hade inte lugnat mig förrän 02.30... Då klockan ringde 06.00 stängdes den snabbt av, jag kunde verkligen inte komma iväg till första lektionen - kände mig helt förstörd. 
 
Nu har jag ryckt upp mig, vart i skolan, handlat mat och fyllt på sminkväskan. Det är alltid så kul med nya krämer, fräscht smink och ett fullt kylskåp. Som sagt, jag och killen lägger verkligen mycket pengar på mat, vi älskar mat! Det är så mysigt att gå omkring och handla med sin sambo - som en familj! Pussas lite mellan hyllorna, planera middagar och köpa lite gottesaker...
 
Dags att sätta igång med jobb! Roligt projekt på gång... 
 
 

 
 
Kommentera inlägget här: