Min (lille) bror!

Vilken dag. Kände mig som ett litet barn som bara ville ligga framför tecknat med ett mysigt täcke hela dagen och äta mackor! Dock hann jag få ihop en uppsats till stipendiejakten och göra en hel del juridik. Det är så roligt med mig och mitt skrivande; jag säger ofta att jag inte behöver mer än en timme för att skriva en bra uppsats. Det må låta kort om tid men jag har nästan alltid rätt. Jag måste vara topp på att ordbajsa och skriva texter snabbt. Det är i alla fall en väldigt skön egenskap, varje gång jag hör att vi ska skriva uppsatser eller prov (multilpe questions är värre) kan jag alltid skriva till mig ett bra betyg. 
 
Idag fick jag veta att min lilla jyvel till bror ska komma hit och plugga efter sommaren! Man saknar verligen sin familj när man är här borta så det värmde verkligen, man vet ju aldrig helt säkert om jag är kvar i SB då men nu fick jag ju en stor anledning att vara det! Äta äggmackor med citronmajonäs, vitt bröd med sylt, lyssna på House dagarna i ända och ha vinkvällar som vi hade när han kom till mig i Stockholm. Det knackade på dörren och där stod den efterlängtade ungen med en box vin i handen och ett stort leende. En riktigt mysigt syskonhelg när storasyster efterlyste sällskap kastar sig lillebror på tåget...
 
Kommentera inlägget här: