Min famn

Tänk att jag har sån tur. Att jag kan vakna med humöret på botten men genast bli infångad under ett varmt mysigt täcke i en underbar famn. Markus finns verkligen alltid där, han sviker inte, är inte avundsjuk på framgång och framtid, och vet precis vad han ska göra och säga för att jag ska bli fylld av lycka (och kärlek)
 
Vi åt en mysig frukost i sängen framför solsidan innan vi gick till solstranden. Där låg vi och mös med iste, skrattade åt hur lustigt det är med 30 grader, sandstrand, fiskmåsar, segelbåtar och solskyddsfaktor i Oktober. Det är så underbart att somna lite på standen, låta solen göra sitt jobb och bara andas ut en stund. 
 
Nu väntar jobb och te i väntan på Johan Falk! Har en hel del timmar att ta igen jobbmässigt efter veckans pluggande ... Hade vart roligare om jag hade ett litet kontor! 
 
Kommentera inlägget här: