Metoder

Tänk vad glad en bokstav kan göra mig! Helt plötsligt blir hela välden så ljus och full av möjligheter - så lustigt egentligen att man påverkas så mycket. Börjar få spinn på pluggandet. Jag har haft lite svårt för att plugga tidigare under åren, eller rättaresagt dåliga metoder men nu visar det sig allt att jag verkar fått koll på läget. Nu gäller det bara att ta tag i juridiken, den metoden kan förbättras tydligen. Jag tycker att det är väldigt svårt att sitta koncentrerad länge, utan att gå in på facebook, här, jobbmailen eller tvn som är placerad perfekt framför sängen... Mycket kan jag tydligen plugga med lite ljud och slides uppe men inte juridik...
 
Idag är det slutscen i teatern vilket innebär en väska fylld med props och ombyte, det ska bli så kul! Synd att min partner dissat alla träningstillfällen så vi har fortfarande inte repat... Hm. Det kan bli intressant. Skönt att inte behöva stressa i säng ikväll eftersom det är lång sovmorgon imorgon!
 
Plugga med sin pärla gör det alltid lite roligare!
 
Kommentera inlägget här: