Kör bara kör

Det finns en del människor som beundrar mig för vad jag ådstakommer i mitt liv. Jag är verkligen inte välsignad eller extra bra, jag tror att min fördel är att jag ser inga hinder. Jag intalar mig själv att jag kan, och låtsas att jag kan allt jag vill kunna! Jag har skrivit detta förut, men jag kunde verkligen inte supermycket om marknadsföring när jag blev ansvarig för den avdelningen - men efter ett tag har jag verkligen blivit bra. Vad jag menar är att man har inte tid för att lära sig allting om allting man vill göra - man lär sig lite så att passionen kommer, sen kör man! Du kan det du vill kunna brukar jag säga. Jag har aldrig föreläst men det verkar superkul och jag har mycket jag vill säga till folk, så jag bara kör! Eller som min pojkvän framför det "kör bara kör"... 
 
Nu är det pluggdags, jag menar det är ju fortfarande "ju mer man vet desto bättre" som gäller, men för att få en start är det bra att bara köra!
 
 
Kommentera inlägget här: