Jag börjar verkligen...

...känna mig som en äkta student:
 
  • 98% av tiden spenderas i myskläder
  • Jag tvättar bort sminket (om jag ens har något) varje dag när jag kommer hem för att kunna sitta med pannan i händerna utan att bli kladdig, eller ta en nap mellan kapitlerna utan att få smink på kudden
  • Har ätit 4 nudelpaket på en vecka
  • Dricker kaffe 00.57 för att göra klart sista juridikfrågorna
  • Har en stor kalender ovanförskrivbordet med röd penna nedkladdat över hela månaden
  • Får ångest av tanken på helgen som inte innehöll en enda timme av pluggande
  • Sist men inte minst, känner de igen mig på bibliotekets cafe...
 
Vilken charmig tid i livet ändå, en salig mix av krångliga ord, bokstäver, alcohol och dåliga sovrutiner. Inte den mest hälsosamma tiden men absolut någonting man kommer att sakna senare i livet tror jag. Så fyllt av oro och press men ändå så fritt och roligt! 
 
 
Bday - 2 av 4 studentfaktorer! (hade tyvärr inte min kamera med mig - det blev en snabb pic med mobilen)
 
 
Kommentera inlägget här: