God morgon

Tänk så många saker som påverkar dig på vägen mot ditt mål. Det gäller inte bara att skaffa kapital, ramar och strategi - du måste vara på rätt plats vid rätt tillfälle, välja rätt vägar och viktigast av allt; omkringa dig av människor som tar dig i rätt riktning. Det sista kan vara svårt att veta om man inte har mött många männsikor från olika kulturer. Man kan ställa sig frågan "varför klickar vi" eller "varför klickar vi inte" - svaret är avgörande.
 
Idag vaknade jag upp intill min älskade, det var superkallt, supermörkt och supertidigt. Inte riktigt van vid det... Tvingade mig upp och in i en dusch men tanken "jag ska bara torka håret och sätta på mig myskläderna, ta en macka och gå". När ansiktskrämen var på hade dock solen börjat komma fram, en stund senare glittrade havet och himmlen var knallblå. Jag svettades i min linneklänning på väg till skolan och sitter nu och jobbar med lite frukost i biblioteket. Har haft International Marketing precis, absolut den roligaste klassen jag har eftersom den kommer att hjälpa mig supermycket att hitta företag till reklambyrån. 

Kommentera inlägget här: