CHANGE

Tänk så många löften man ger hela tiden. Att man ska ringa, lämna in en uppgift, ta ner vattenflaskan, låsa dörren, följa med hit, följa med dit, kolla upp det ena efter det andra. Hur ofta fullföljer man sina löften fullt ut? Jag vet att jag själv skulle säga att jag är ganska dålig på det. Inte för att jag inte vill göra det jag lovat men minnet är inte alltid där, kanske hade man kommit ihåg saker bättre om man verkligen ville komma ihåg dem... Jag råkade i alla fall babbla ur mig att eftersom jag missade en lektion igår ska jag sammanfatta en helsida från The Wallstreet Journal... Det tog mig 4 timmar och jag lärde mig otroligt mycket om världens ekonomi då det var en artikel om IMF och den recession världen går mot. Jag ville alltså göra rätt för mig och inte bara hoppas att läraren glömmer det jag sa, eftersom uppgiften inte var någonting vi blev tillsagda att göra... 
 
Jag vet två i min närhet som blir väldigt glada av detta inlägg, till höger har vi en man som vart på mig med löftet om att låsa dörren sedan jag fick min första nyckel. Change is never to late!
 
Kari:

Du äger! Jag skickar min ängel som kommer att vakar över dig. Kari

Svar: Tack! Det kan behövas :)
Louise Dahlin

Kommentera inlägget här: